poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Po długim czasie...

Niestety nie udało mi się dotrzymać postanowień odnośnie kolejnych postów. Jak zwykle brak czasu, a może zbyt wiele zainteresowań, nie pozwoliło mi na pisanie... Prace quillingowe powstawały, ale nie było kiedy o nich napisać. Dodatkowo perturbacje rodzinne, a później zdrowotne odsunęły na dalszy plan chęć publikacji. Po wykonaniu pracy na wystawę w Ogrodzie Botanicznym przyszedł czas na zmierzenie się z pracami przestrzennymi. I tak powstały kolejne jajka wielkanocne - tym razem większe, a na dodatek ażurowe. Pierwsze utrzymane w białej tonacji, z dodatkowymi ozdobami wokół, inspirowane było zdjęciami znalezionymi w internecie, jednak jego projekt nie był powieleniem prac innych twórców. Powstało z pasków białego bristolu i było dosyć masywne.
Jego powstanie było dosyć pracochłonne, o czym mogą świadczyć kolejne zdjęcia:
Następne było również zainspirowane pracą wypatrzoną w necie, ale podobnie jak poprzednie było moim własnym projektem. I o ile to wcześniejsze było dosyć pracochłonne - to kolejne zajęło mi o wiele więcej czasu...
Nie zamieszczam zdjęć z postępów pracy, mogę tylko nadmienić, że białych "perełek" tworzących strukturę jajka jest ponad 600. Ponieważ praca była - według mnie - bardziej precyzyjna, uznałem, że zasługuje na specjalną podstawkę.
Tym razem postaram się częściej dodawać nowe prace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz